MENU

Güzel Bir Akşamı Oldu Dünün…

Nice 250’lere…

01 Aralık 2009 Yorumlar (0) Okunma: 830 Günlük

16 Kasım’dan Sonraki Günlerimde…

Uzun zaman olmuş “Günlük” kategorisine yazmayalı:( Aslında vaktim vardı ama son zamanlarda kafam biraz karışık. Yani daha doğrusu içimden pek bir şey gelmiyor. Arada sırada olan bir durum bu, daha öncede bloğumda buradaki yazımda bahsetmiştim. İnsanın aklı meşgul olunca günlerce boş vakti dahi olsa bir şey yapamıyor/yaptığı iş bir işe yaramıyor 🙂

Ama bugün güzel şeyler olmadı değil.
Mesela Halk Eğitim‘in toplantısına gittim. Bu arada da yapmam gerekenlerin bazılarını yaptım. Geriye tek bir dosyayı teslim etmek kaldı. Onu da yarın teslim edersem iyice rahatlarım:) Cuma Günü Halk Eğitim’in İnternet Üzerinden Kayıt Sistemi kapanıyormuş, yeni başladığım kursun öğrencilerine ulaşması için kursun verildiği Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’nı aradım ve yönetici ile görüşerek ondan ricada bulundum. Umarım gerekli bilgileri zaman dolmadan toplar 🙁

Yarın ve diğer gün öğleden sonraları Halk Eğitim Merkezi’ne giderek yardımcı olmaya çalışacağım bir müddet. Arasıra gitmek lazım;) Küsüyorlar:p Biraz yardımcı olursam bende mutlu olurum:)

Halk Eğitim’deki işim bittikten sonra hemen eve döndüm ve harici hard disk için ayırdığım parayı alarak doğru daha önce keşfettiğim bir teknoloji mağazasına:) Güzel bir insanı da görme imkanım oldu o arada;) Beraber gidip daha önce seçtiğim Western Digital(WD) ve Seagate markalı 2 harici hard diski alıp kasaya gittim. Reyon sorumlusuna insanların hangisini daha çok tercih ettiklerini, hangisinde daha fazla sorun çıktıını vs… sordum. Reyon sorumlusunun cevapları ve şahsi önerisi doğrultusunda Seagate‘de karar kıldım. Zaten uzun zamandır Seagate’in hard disk konusunda başarılı bir marka olduğunu bilmem ve bir kaç uzman diyebileceğim insandan da tavsiye olarak duymam onda karar kılmamı etkiledi. Kısa bir süre içinde resimleri ve gerekli bilgileri sizlerle paylaşmayı planlıyorum inşallah:)

Harici hard diski aldıktan sonra birşeyler yedik ve eve döndüm. Bugün kadim dostum Erşan bayram tatilini bitiriyor:( Çanakkaleye gitmesi beni çok üzüyor. Daha oturup adam gibi 2 laflayamadık bile 🙁 Halbu ki ikimizin de anatacağı çok şey vardı… Bir kaç saat sonra onu yolculamaya gideceğim. Umarım sağ-salim Çanakkaleye varır:/

Eve gelir gelmez hemen yeni aldığım tazecik Seagate HDD’min fotoğraflarını çektim:) Sonra hemen notebookuma takıp yazılımını yükledim ve oradan da ekran görüntülerini aldım;) Merak etmeyin hepsini paylaşacağım sizinle;)

Hııı, bir şey daha var; Erşan’ın ricası üzerine onun Travian’daki köyüne bakıyorum bir kaç gündür. Bu sayede Travian sayesinde tanıştığım Prof.Dr. olan Ümit abi ile de görüştüm. Hesabını bana devretti. Sanırım herzamanki gibi yoğun. Zaten ben ona diyorum bırak şu illeti diye dinlemiyor 😀 Neyse bu sayede yine Travian illetine bulaştık:) Artık “Tavian Yazıları” kategorisine daha rahat ve sıklıkla yazı eklerim;)

Biraz daha eskiye gidersek daha önce de bahsettiğim AÖF kaydımı tamamladım:) Gayet de iyi oldu. Yani aklımdaki olmazsa olmaz şeylerden 2’si tamam; 1)AÖF kaydı, 2)Harici Hard Disk. Sıra diğerlerinde:)

Neyse yeter bu kadar, oh valla yazsam daha da okucaksınız:) Ne meraklı milletiz yav, başka bişi yazsam okunmaz. Günlük yazınca “Acep ne olmuş?” diye herkes okuo:P Hımmmm, unutmadan, geçmiş Bayramınız mübarek olsun;)

Etiketler:,

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir